Oppdatering angående garasjen i blokk 9-11(23-43)
Saneringen av asbesten i garasjen starter onsdag 13. mai.
Fra denne dagen vil det ikke være mulig å verken kjøre inn eller ut av garasjen.
Dersom du ikke tar bilen din ut, vil den bli stående i garasjen til de er ferdig med arbeidet. Vi anbefaler at bilen fjernes før de starter med asbestsanering.
Fra de starter 13. mai er det estimert 12 uker før ferdigstillelse av garasjen.
Dette er informasjonen vi har så langt, dere vil få beskjed så fort vi vet noe mer.
Dreneringsprosjektet
Hole Graveservice er i gang igjen med arbeidet.
De jobber med å ferdigstille området. Vi har ikke fått noe tidsestimat per i dag, men vi vil holde dere orientert.
Det vi vet er at de ikke vil bli ferdige til 17. som vi hadde ett lite håp om.
Som flere av dere har sett er det laget en voll bak blokkene 9-11(23-43), for å minske vannmengden mot våre blokker.
Dette har medført at vannet nå renner ned til sameie nedenfor oss.
Vi vil fjerne vollen som er laget. Vannet fra vår tomt og vannet fra kommunenes tomt, vil renne inn i vårt nye dreneringssystem.
Vi vil etterhvert ta kontakt med kommunen for å se om de kan finne en løsning på vannet som er på deres tomt.
Hilsen
Styret
